Liv-snödvändigt

Nja, kanske inte riktigt livsnödvändigt, men nästan iallafall! På senare tid har jag grottat ner mig i Liv Strömquists serier och hon är sjukligt rolig, smart, tuff, feministisk och tämligen radikal. Och det är grymt!

Läs "Prins Charles känsla"! Jag tycker den är mest intressant eftersom hon 1) refererar till sjukt mycket doktorsavhandlingar och annan fakta samt att den 2) har ett sammanhållet tema, nämligen parrelationer. Livsnödvändigt är ordet. LÄS DEN. NU.
Böckerna på bilden är, från vänster: "Einsteins fru", "Prins Charles känsla", "Hundra procent fett" och "Ja till liv!"

Från "Einsteins fru", i en serie som handlar om Britney Spears:

Första sidan på Prins Charles känsla:


Kommentarer
Postat av: Sara

Ahah, jag älskar liv!

2012-01-12 @ 19:38:54
URL: http://frihetochgalenskap.blogg.se/l
Postat av: Allemanskunskap

Hon är grym!

2012-01-20 @ 15:18:20
URL: http://allemanskunskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0