Kaffe och cigaretter

För ett väldigt bra tag sen såg jag en film som heter Coffee and cigarettes. Sedan stötte jag på den igen på en av mina strapatser på the Interweb, och blev lite inspirerad till en bild! När jag målat ungefär halva upptäckte jag att det var en Bob Dylan på pappret. Han dyker upp överallt!

Coffee and cigarettes är en massa kortfilmer som handlar om folk som samtalar medan de dricker kaffe och röker cigaretter. Det är en massa kända typer med, typ Iggy Pop, Bill Murray, Steve Buscemi, Tom Waits, The White Stripes med flera. Många spelar sig själva, vilket är rätt kul. Och Bill Murray jobbar som servitris! Tål att tittas på!



Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt fint! Jag såg den filmen för mycket, mycket länge sedan. Kanske ska se den igen!

2011-09-21 @ 16:42:58
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Postat av: Allemanskunskap

Tack så mycket! :D Oho! Gillade du den?

2011-09-21 @ 17:03:41
URL: http://allemanskunskap.blogg.se/
Postat av: Vanni

STÖRT SNYGG YLVA!

2011-10-13 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0